Reptocador Salvation!!

Be noiets, vista la escasisima participacio a l'ultim reptocador en aquest que em toca proposar a mi intentaré ajustar la questio al gust de tothom, a veure si aixi no tenim excuses i participem encara que sigui a nivell senzill.


Reptocador 1: Milloram l'imatge.

L'encarrec es que aquesta foto nocturna de la platja a San Sebastian podria estar millor, aixi que m'agradaria que la milloresiu amb les vostres prodigioses mans...


Reptocador 2: Soc un artista!!!

L'encarrec es que en aquesta mateixa foto de San Sebastian deixeu anar la vostre creativitat i la transformeu. M'es igual que la convertiu en un bonic mati, "un romantico atardecer", pinteu tot com si fos un quadre, dibuixeu, el que us vingui de gust fer. En definitiva art...


Reptocador 3: Sombra aqui y sombra alla.

Maniatics del maquillatge, aqui teniu la vostre oportunitat. A veure quina creacio sou capaços de fer amb aquest individu. Maquilleu al vostre gust, sigui per enlletgir, aguapar, afeminar o masculinitzar, vosaltres mateixos...


Reptocador 4: Caricaturizame.

Practicament tot dit. L'encarrec consisteix en fer una caricatura amb el personatge de la foto (s'assembla a la d'abans, pero igual no eh?) sense més. Humor i "savoir fair" al servei dels vostres coneixements reptocadors.





























I aquestes son les propostes.

Dir que no te res a veure si es fa una o un altre per guanyar, es valoraran moltes coses.
Es pot fer un o tots, o dos o els que es vulgui, encara que no per fer mes es guanya o es perd, tambe teniu-ho en compte.
Crec que hi ha reptes al gust de tothom de manera que penso que disminueix la llista d'excuses. O no es te temps o no ve de gust.
De totes maneres he intentat currarme-ho a veure si aixi us animeu.

Apa, ara ja no depend de mi...

Reptocador Salvation!!! Salvem el Reptocador!!!

6 comentaris:

Marçal ha dit...

Molt bé Ramón! Això és donar opcions i la resta propaganda... D'aquest no se'n pot escapar ningú!

Com ja et vaig dir en algun post de l'anterior, la teva proposta "tocona" de la Cameron és molt bona i molt bén plasmada. És una proposta amb tota la conya i l'escaqueig que esperavem de tu. Felicitats!

Grey ha dit...

Esperem que aixi sigui i que efectivament s'animi el maxim de gent a participar...
De la Cameron... jo m'ho prenc com una manera d'aprendre, pero com que de vegades el salt entre el meu nivell i el requerit es molt alt intento empescarmeles per participar, aprendre i evidentment moure'm dins dels meus limits...
Espero que aquestes propostes de debo despertin les ganes d'aprendre i de fer de tot el respectable, per aixo ho fem...
Casi em fa rabia no participar a mi! jajaja

Animense gringos!!!

Octavi ha dit...

Et retocaré... siiiii... Et retocaré...

en Sergi ha dit...

fins quin dia tenim límit? ho dic per esperar a l'últim dia com sempre, ejej

El Costillero ha dit...

Eps!

Jo no puc postejar... com cullera ho faig?

Octavi ha dit...

Avisa al Sergi, que t'ha de donar permisos cibernetics i mogudes així...