A willy no!!! Al Reptocador!!!

7 comentaris:

Octavi ha dit...

Per cert, si et mola la composició, te la envio a tamany xaxipiruli.

Grey ha dit...

Por supuestu...
Ja de pas, recordar a tothom que ja tenim en marxa la versio beta 1.0 de Opending, la web dels openings i els endings, amb la participacio (per ara) de l'Octavi "sigue la linea blanca" Segarra, en Sergi "el bate y la casa por la ventana del campo de beisbol" Lopez i jo mateix...
Per ara a http://opending.blogspot.com/ pero amb posibles evolucions en properes versions...
Per cert Octavi, la foto del repte abans o despres era un jeroglific.
Abans (condo) i despres (predictor) del "polvo" (la pelusilla). Es que al recollir pols es feia pilotetes i en 2 dies la capsa no va agafar prou pols, jejeje. Ho havies preguntat tu oi?

Apeeeeee

Octavi ha dit...

Ahh... Lu (Amb u) que em va despistar va se la pelusilla, no la veia clara, no sabia si era del melic u qué...

T'he enviat la foto al teu correu de virust, es l'únic que tinc.

Visiteu l'Opending!!! Recorts i llagrimetes a l'ullet assegurades!1

Grey ha dit...

Cuntent per la participacio i perque l'Uctavi ens fara ja titus dono per guanyador al muntatje señordelosanilliano. Aixi tambe si descansa uns dies de retoc podra asistir al part pq sino me l'imagino buscant el plugin de parto al potorrochop...
Poc a poc a mesura que estigui menys espes anire comentant totes les obres dels participants que ara no m'hi veig i s'allarga massa la cosa...
Espero que continui l'alta participacio...

Grey ha dit...

I si no s'et acut cap reptocador que posar diguem-ho que alguna cosa trobarem... jejeje

Octavi ha dit...

Gracies gracies amado público (En singular)!!

Estic cintent que t'hagi agradat el Ramgandalf (Mira, m'agrae com sona).

Penso quelcomly per postejar... I si no ja t'enviaré una batllamada.

Octavi ha dit...

A part de cintent, tb estic content.