Tant de bo em pillessin, seria un somni per mi...

8 comentaris:

Grey ha dit...

Al menys ja no el tens desert Marçal...
Vergonya los demás hostias consagradas!!!

Octavi ha dit...

Demano un dia més, que el finde ha estat xiulós...

cmntez@gmail.com ha dit...

No hi han paraules.
Llavors Ramon, si dormo al teu costat puc veure el que somies?
Passa el mateix quan penses al llit?
I quan fas bardisses al llit, també?
Ets com un Cinexin per adults!

Octavi ha dit...

Encara estic currant...

Demà el penjo peti qui peti (petikipeti, gran atleta de l'est).
I no us queixeu (amb u), buenu (Tb amb u), el Marçal i el Ramón sí.

Marçal ha dit...

Buenu... Mica en mica s'omple la pica!

Gràcies Ramón per encetar el que podria ser una petita caixa de trons.

A veure com la toquen la resta...

Grey ha dit...

Octavi, carinyu, per contra del que pugui pensar una part del respectable... VULL QUE M'HUMILIIS!!!
T'allargues t'allargues i a l'ultim moment fotras el que jo faria en anys, pero es que ho dessitjooooooo!!!!!
Apa, ja ho he dit. I per si de cas em vaig pensant ja el seguent reptocador que despres ja sabem tots que passa...

Grey ha dit...

Per cert Cris, si la teva intencio es dormir amb mi per comprovar-ho... coneixent la teva mudial fama... deixam que dilati abans i porta vaselina XDDDDD

Aix apretor del meu cor...

Marçal ha dit...

Davant de la parsimonia en que tots menys el totpoderós Ramon heu encarat aquest reptocadoort em veig obligat a, sigui dit, donar la merescudíssima victòria al Ramón a menys que avui a la mitjanit algu es digni a fer alguna cosa.

dit és!

Enhorabona Ramón per la teva generositat i la teva grandíssima idea!