Tiempo de Juego

16 comentaris:

Octavi ha dit...

Aquest es poc arriscat, m'agradaria probar alguna altre cosa, si se puede.

Whistle Man.

Octavi ha dit...

Per cert Damián, la meva novia es pensava que eres l'Andy Garcia. Nostamal.

Grey ha dit...

Proba tant com vulguis please.
Tu i qui vulgui claro esta!!!

Lluis-T ha dit...

Joder com es nota l'ofici....

Lluis-T ha dit...

Per cert Ramon, on has penjat les fotos que ha fet servir l'Octavi?

Octavi ha dit...

Al principi del post Lluis.

Grey ha dit...

Al mateix post del reptocador, anexe 3. Usease 2 mes abaju d'aquest en el que estem ara...

A veure si us animeu tots, com a minim al DVD sortiran tots i si m'invento alguna coseta igual mes...

Gracies a tots!!!

Anònim ha dit...

Al final fins quan tenim temps??? No me entero...

Grey ha dit...

Si us sembla be ho deixem fins divendres que ve a veure si s'anima algu mes. A mes per malaltia vaig trigar a possar les fotos.
O sea que animarsus!!!

cmntez@gmail.com ha dit...

Olé! Quin cartell això sembla una estrena de Cannes!
Molt "macu"! Si que ha quedat bé en Damià, és veritat.
Si et passo una foto em podries fer semblar al Cloney (aquest que ha ballat amb tantes...) no per res, eh!
La foto del meu dni no m'agrada, saps?

Octavi ha dit...

Jejeje, Gràcies Cris! Em dones molta apretor amb els teus comentaris!

EL George eh...? Un bon cabronàs sembla, sí, sí... Per cert, m'he de renovar el dni, mai m'enrecordo!

Grey ha dit...

Dimecres ja... i res...
A veure si us animeu... o en fare un jo collons!!!
Animarsus que ja estic veient la participacio mes baixa del reptocador de la historia i... plorare :'(
Penseu que tots valen, que tots seran exposats, que tots podeu sorprendre... aixxxxxxx
Nu se, dema a la tarda igual en faig un parell de rellenu...
Apa, boina nit...

Octavi ha dit...

No soc el moderador/xiulós/nosequé, però millor que cadasqun postegi un, menys tu grey, i seguim les "regles". Un cop acabat jo em comprometu (Amb u) a fer-te i/o ajudar-te tant com tu vulguis!

Whistle Man.

P.D.: NO per res, sino per fer que el reptocador tiri endevant...

Grey ha dit...

No t'amoinis Octavi. No tenia intencio de entrar a "concurs", nomes eren crits de desesperacio.
Aixo no vol dir que no em possi a fer alguna cosa, no per res, nomes per practicar pero en aquest cas sense intencio de competir (pero me apunto tu "oferimiento ayudil" jejejej).
Que hi farem? E lu que hay... ;P

Grey ha dit...

No se que dir aixi d'entrada a banda de que m'agradaria saber quins cartells has fet en el passat perque em ve moooooolt de gust poder veure'ls i gaudir-los.
Coneixia la teva habilitat en el retoc pero desconeixia la teva habilitat en vendre. Vens.
Comentar la teva feina en el retoc es una mica un blablabla repetitiu que es dona cada cop que ens ofereixes una de les teves imatges, espectacular, integracio, composicio...
Has creat una imatge mes "americana" i "comercial" que la d'en Sergi, s'et noten les maneres molt i molt. Has venut el producte coneixent-lo poc, o sigui que fas que vinguin ganes de veure que es aixo del tiempo de juego.
Quan dius en el teu primer comentari que aquest es poc arriscat crec que entenc el que vols dir, segurament es que deus estar fart de veure cartells per vendre i et venia de gust innovar, cosa que et convido a fer quan vulguis, pero pots estar content del resultat.
Molt bona feina i moltes gracies.
Ha costat mes del que pogueu pensar decidir pero muxo me parese que et toca plantejar reptocador.
Norawena!!!

Octavi ha dit...

Gracies per l'amor de Jesucrist!!

Estic molt content de que t'hagi agradat!

Et faré més propostes, si voleu les penjo dintre d'aquest post mateix.

Ja em penso el següent reptocador...

Whistle Man.