Warro warro a correcuita

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Sense cap dubte la proposta que més il·lusió m'ha fet, no perquè sigui del meu amic Ramón (que també) sinó perqué és segur la que més hores de feina té i la que ha complert millor la funció del reptocador, mirar, pensar, experimentar, i apendre.

A part destila el caràcter personal d'en Ramón (i això sempre és un punt positiu!).

De fet gracies Ramón perquè al plantejar el repte vaig pensar que havia comés un error, que només participarien els tres de sempre.

Bé és evident que sóc un mal jurat, però ets el nou guanyador del reptocador!

Apa ara a proposar i a descansar una setmana!

Octavi ha dit...

Estic d'acord totalment. Es el guanyador no nomès per originalitat sino per atrevir-sea fer-ho!

Ramón with a pair!!

Grey ha dit...

M'ha sorpres la decissio, mes que res perque la meva intencio era que quedes molt millor. Vaig estar intentant descobrir com anar fent cosetes amb el photoshop (si, he fet servir el photoshop!!!) i anar practicant per acabar fent el retoc definitiu a ultima hora pero em van sortir coses a fer i no vaig poder treballar el que hagues volgut alhora de fer el retoc final (mucha practica i pocas nueses). Pero si, volia possar quelcom com fos i com quedes per aprendre jo i a veure si s'anima algu mes. Rabia perque se que em pot quedar molt millor pero em quedo amb el que he apres a les practiques. A veure que us posso jo ara per retocar :?