Soc famós!!


He trigat més d'una setmana a postejar, fins i tot he estat amonestat (Formalment i xiulosament) pel Sergi... Purcuà? (Que diria un gabatxo borratxo) Pues purcua no sabia que collons fotre!!!! Posi el que es posi la xiulamenta es general i la suada es tal que tindriem que repartir fregones amb cada nou reptocador... O tovalloles.

Bé, després de dir aixó (M'he quedat as eimpal as ai em), el repotocador consisteix en descarregar-se l'arxiu per capes que hi ha assota (Al rapidshare) i posar-vos a vosaltres dintre de la portada del Time. Rotllo el Nota. Podeu ficar titulars si us be de gust o no... I xiular, es clar. US deixo un exemple a l'esquerra.

Portada per capes - Descarga

Qualsevol dubte amb el rapidshare m'ho dieu.

Teniu de temps fins el divendres 20 de Juny per fe-ho.

Bon profit i Bona Cuina!


12 comentaris:

Grey ha dit...

Haig de petar el Photoshop com sigui o no podre fer nah de naaaaah!!!!!!! XDDDDDDD
Be, me pongo al estudio del tema que per tenir l'idea no cal cap programa...
Espero que la "xiulamenta" en aquest reptocador no superi l'anterior, no tinc res a dir pero no negare que em va tocar una mica...

Pues eso, a veure si s'anima mes gent. Si hi ha manca de temps... cadascu es sap lo seu, que hi farem? pero per manca de coneixements que no es raji ningu que al cap i a la fi es per aprendre i no se gana naaaaaaah!!! XDDDDD

Habemus Reptocadorum!!!

Octavi ha dit...

Ese grey!!!

Ben dit tot!!

I per cert, no m'olbidu (Amb u), faré més versions de poster i les posem a debat... i de pas que posi més versions qui vulgui, jo ho considero obert, un curt es un curt. Jo les seguiré penjant al post de Tiempo de Juego.

Whistle Man.

Marçal ha dit...

M'agrada! Vinga tios! A fer-se famosos de la noche a la mañana!

Grey, sento no haver participart en el teu reptocador però vaig portar una setmana molt liada i l'altra la vaig passar currant a frança...

Salut a tots!

Marçal ha dit...

OCTAVI!!!!
No puc baixar l'arxiu! què faig? em diu que potser el meu java no és obedient...

A part, la contrassenya d'acces visual, que et demana que entris nomes les lletres amb gatets, és un conyassu!

Sergio ha dit...

Si tio, lo dels gatets es una tortura!!

Tornar a provar, lo del javascript es una trola que no se per que et diuen. Només has d'encertar als gatets, que no es cosa fàcil!!

Octavi ha dit...

Gatets?!? Java?!?!

A mi no em surt res d'aixó... Només la pagina de descarga, heu de clicar a free i ja està...

Gatets els tinc a casa i Java... Com no sigui el Hutt...

Whistle Man

Octavi ha dit...

Probaré a pujaru (Tot amb u) a un altre servidor...

Grey ha dit...

A mi no em va demanar res,download i puntu...

Octavi ha dit...

Marçal ho has pogut descarregar?

Es més, algú més té problemes?

Manifesteu-vos, oh reptocadors!

Lluis-T ha dit...

a mi me la deixa descarregar

Octavi ha dit...

De lá güí!!

Octavi ha dit...

No només es de lá güí, sino que dimecres xiulós...