2on Reptocadorrrrrrrrr (amb accent de King Africa)





Vinga nois, us ho possaré dificil...
Com veieu he possat dos fotos. La primera es la que s'ha de retocar.
A la foto surt un noi rosset i un colega seu (tant petits i drogant-se a una cantonada, mare de Deu...).

Imaginem que sóc el tipic client toca nassos que ha decidit que li agrada molt l'enquadre que ha fet a la primera foto, pero que el moment únic del seu nebot es més maco a la segona foto.
I us demano:
"Vull que agafeu el cap i el gelat del noi rosset de la segona foto (es el meu nebot, oi que es maco?) i el substituiu pel cap del nen a la primera (per arreglar la posició de la mà, si cal, ja us apanyareu).
També vull un retoc de definició i de llum, ja que a aquesta cantonada no tocaba el sol i queda tot molt empastifat."

Teniu fins al Divendres 28 de Decembre a les 00.00h. per penjar les fotos

Apa, qui guanyi em solucionarà el regal de Nadal per al meu germà, li imprimeixo la foto i vinga, jejeje.

Podeu descarregar els arxius a:
http://www.servilletaestudio.com/down/reptocador02.zip

4 comentaris:

Octavi ha dit...

El "nen rosset" es el "samurai", no?

Serà divertit aixó... Magrae que aprofitis per fer el regal...jejejeje

Sergio ha dit...

Si, el perillós samurai que té un ferrari groc a la mà.

Sergio ha dit...

Per ser més frikis podeu consultar quina llum hi havia aquell dia mirant la resta de fotos que vaig fer a: http://picasaweb.google.com/sergioespin/DespedidaMarsella

cmntez@gmail.com ha dit...

Hòsties, ja em veig algun dia retocant fotos d'alguna feina vostre. Això és feina d'altures!