AVE i Sagrada Familia

6 comentaris:

Octavi ha dit...

Volia fer algo més tipo Post-apocalíptico-Michael Bay, però al final, per temps, he obtat per algo més intimista... Xiula.

Sergio ha dit...

Encara no tenim guanyador??
Pero que paisaaaa!
Molt bona Octavi, mha agradat amolt com has trobat un punt de vista original.

Sergi ha dit...

Vaig, vaig...

Bé primer dir que crec que ha estat un bon Reptocador, les tres propostes estàn molt bé, el que més m'agrada, les tres propostes són totalment diferents, cadascú ho ha encarat a la seva manera, probablement en Sergio ha estat més "literal" en Marçal li ha fotut el toc de "conyon" i l'Octavi ha fet algo més "subtil".

Li tocarà proposar repte però a en Sergio...

No si has de posar alguna cosa molt difícl (com el present repto) o algo molt fàcil (per tal de mirar que la gent participi), perquè els infectadets no pasen per aquí ni per saludar i comentar com us ho curreu, nuse noi tu mateix, sorpren-nos!

Octavi ha dit...

A mi tb m'han agradat les tres fotos, cadasquna te el seu rotllo, efectivament.

Xiulosos infectats, manifesteu-vos-li-n's-ho!!

angelina ha dit...

No se bien de q va todo esto y no entiendo Catalan. tal vez ya estuve antes aca, o no, pero, en cualquier caso, gracias por tu palabras.. saludos, angelina

Lluis-T ha dit...

Que no es digui que la resta de infectats no pasem per aquí. Vinc a votar la imatge de l'Octavi, encara que tard, però crec que es mereix una menció especial. La teva imatge m'has semblat la aproximació més interessant, intimista inclús, per un tema que segurament no donava per això.
La contemplació del colom, fantàstica. I quin contrast més frapant.