La sombra de Mao

4 comentaris:

Octavi ha dit...

Xiula...

Sergio ha dit...

Booonisssima!!

Marçal ha dit...

Gràcies pels escuets però contundents comentaris. Més de dues hores de curru eh!
La del Sergie em va ajudar molt a donar-li un look a la meva. M'agrada molt la seva co·locació dels gats i els colors (tot i que pintant a brotxasso limpiu) estan molt bé.

Una pisteta pel proper.... us sona Canfranc?

Octavi ha dit...

Si, es cert que no he fet comentaris, tenia una mica de pressa (amb almivar) i xiula...

La teva m'agrae sobretot el gat satànic amb la foscor convertida amb llum sospitosa i maligna.

El blau, semblant al del Sergi tb em va molar, el blau sempre em mola.

Però els detalls tipus els ulls tancats del gat mort em van arribar al cor diabólic que duc dins... pobre puso (Així es diu)...

Brutal canviar la foscor per llum...

Guanyas tu, com ja vaig dir xiulosament, felicitats, un curraso per part dels dos.