5é Reptocador: AVE 1-Sagrada Família 0

Bé Ja toca proposar el nou repte, us deixo la proposta i demà miro de penjar la foto que encara no la tinc.
Us proposo que imagineu i prepareu quina seria la portada de la prensa el dia després de que la Sagrada Familia és veiés afectada per les properes obres de lAVE. Pot estar esquerdada, mig enfonsada o el que les vostres perverses ments creguin. Per aquest repte està tot permés, fins i tot utilitzar altres fotos a part de la que proposaré, apa queda dit, podeu anar pensant.

Apa tinc les fotos, proposo una foto principal, i després he penjat un zip amb recursos per si els voleu fer servir per alguna cosa, sinó no cal doncs...

http://homepage.mac.com/isergi/VIRUST/SFamilia.jpg
http://homepage.mac.com/isergi/VIRUST/recursos.zip

5 comentaris:

Marçal ha dit...

Sé que no toca fer-ho aqui, però he penjat els comentaris pendents que tenia de les vostres propostes del retoc de la noia...

Per cert, aquest nou repte que planteja el Sergi, té pinta de portar molta feina, no trobeu?

Però pot ser divertit veure quins disvarats podem plantejar a la sagrada familia

Sergio ha dit...

Jejeje, estic ansios per començar...(ara mateix tinc la boca mig oberta i vaig fent salivera)

Veient que som pocs els que participem podriem pensar alguna forma de que s'apuntes més gent.
Jo de moment l'únic que puc fer es insistir a la gent que conec que pot semblar-li interessant, però amb aixó no anem en lloc...
Poder podriem pensar en algún tipus d'alicient o "premi", com montar
una exposició real cada cert temps amb les imatges guanyadores o alguna historia semblant... Se que sona una mica cutre (a més de la feina que dona montar coses així) pero cuanta més gent participi més divertit pot ser, sobretot amb temes com el que proposa en Sergi.

Apa, saluten!

Octavi ha dit...

Jo m'apuntu (amb u) al que diu el Sergi E.

Whistle.

Sergio ha dit...

He pensat algun altre manera menys engorrosa per atreure gent...
Que us sembla si quan penjem la foto fem un mini tutorial de com hem retocat i perque?
Poder així la gent s'anima a passar pel blog i finalment a participar, per allò d'adquirir coneixements i tal...
Apa xarreu nutries!!!!

Sergi ha dit...

em sembla molt bona idea el que comenta l´Espín...