Ull


Que content que estic, ja se que ho feu per donar-me ànims i per això em deixeu guanyar, però encara aixi estic content.

Doncs perdoneu el retras però clar no esperava guanyar i ara que m'ho han comentat aqui vinc amb la proposta. Aquesta és una imatge feta per la Conxi, la meva xicota, i em vaig estar barallant per treure un bon resultat però no vaig quedar content. Em faria gracia que la veies retocada per uns cracks com vosaltre i així doncs ella m'ajudarà a triar el guanyador. La idea és que la milloreu a nivel de contrast i de dominants si ho considereu oportú, així com treure el màxim detall possible allà on es pugui, amen de conservar el punt d'interès a l'ull.

Apa, a treballar. Teniu de temps fins divendres 11.

salut
PD:per si no queda clar, és un cavall...

8 comentaris:

Sergio ha dit...

Ostres quina foto més xula!

Per cert, no crec que t'hagin regalat el títol, realment jo m'hagues quedat entre la teva i la de l'Octavi. A més aquesta setaman en Sergi no ha participat, que em sembla un crack arreglant fotos d'aquella mena. ;)

Marçal ha dit...

Lluís!!! De cap manera et vaig triar de forma pactada ni res d'això!!!
Vaig, pura i simplement, triar la foto que més em va agradar. Vas fer molt bona feina. Fins i tot el client m'ho ha dit! : )

Marçal ha dit...

Ah! i la foto que proposes es molt guapa!!!

Lluis-T ha dit...

gracies i bon retoc!

Octavi ha dit...

Sí, la foto es collonuda, jo no la tocaria.

No sé benbé (Collons de paraula, no sé com s'escriu) que fer-li'ns-l'ho...

A xiular!

Octavi ha dit...

Ho he de dir: Al principi he entès que era una foto de la teva xicota.

"Conyo! Està liat amb una extraterrestre?! Jo la vull conèixer ja!!..." "No, es un cavall" "Ah... Es un cavall... Buenu, coses pitjors he vist... En fí..." "No, no, que la novia l'hi ha fet la foto a un cavall" "Ah... Sí, ja ho havia vist..."

Lluis-T ha dit...

Algo d'extraterrestre si que te....

Grey ha dit...

Jo enlloc de retocar li regalaria una llinterna a la teva nena i que li tornes a fer la foto al bitxo, pero be, intentare a veure que surt... XDDDDD