guapo!!!

5 comentaris:

Sergi ha dit...

va Octavi!!! volem un veredicte!!!

Per cert lluny de fer una lectura pessimista, crec que està bé que en Lluís s'hagi animat, no n'hi ha prou, però ta bé...

Ara a seguir participant i així serem 4 en comptes de 3 postejant, i als altres ja els atraparem, ja...

Sergio ha dit...

Si home, la lectura es positiva.
Molt bé Lluis.

Aviat canviaré el disseny del blog i començaré a linkar altres blogs de foto la nostre, a veure si atrapem gent.
Sergi, Marçal i Octavi, em podeu enviar alguna foto que tingueu feta amb un nivell ben profesional i que el retoc sigui considerable?
Es per posar-la de capçalera al nou disseny.

Octavi ha dit...

El que vulguis, jo estic practicant amb el Photoshop ultimament, si vols et faig una especial per a tu. Demana el que vols i serà reaitzat.... o xiula...

Octavi ha dit...

Marçal:

Esas mejillas sonrosadas cual froiland m'han possat calent. I el rotllo mig blanc i negre em mola.

1 point.

Per tant guanyador.

Lluis-T ha dit...

Molt bona, bon veredicte. I gracies per pensar en incloure a més gent i per l'esforç fet en posar-ho fàcil. El minim és respondre participant.
salut